(iOS) HonkiBasic - Learn japanese (includes alphabet) cheatcode voor generatormunten
Mar 15, 2022 15:36:59 GMT 2
Post by johnlynatatar on Mar 15, 2022 15:36:59 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ HonkiBasic - Learn japanese (includes alphabet) ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ HonkiBasic - Learn japanese (includes alphabet) IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheatcode voor generatormunten ▞▞▞
▞▞▞ HonkiBasic - Learn japanese (includes alphabet) 2022 version ▞▞▞
ik
Ik ben dol op deze app ♥️♥️♥️
Het is een beetje lastig, waardoor je meer aan tests denkt.
Heel goed
HonkiBasic Istruzione qgnv
Goede app
ik
Tot nu toe ben ik dol op deze app. Ik heb moeite om grammatica te onthouden en deze lessen zijn geweldig! Bedankt dat je me hebt laten zien wat ik krijg met een lidmaatschap voordat ik lid word. Bedankt ook voor het maken van een back-up voor meerdere apparaten. Ik heb de app vandaag per ongeluk verwijderd en alles wachtte op me toen ik opnieuw downloadde!
sao đổi th tự của câu khi làm sai vậy , ghét thật chứ
In het begin was ik een beetje teleurgesteld vanwege het gebrek aan Italiaans in de ondersteunde talen, maar ik besloot de beoordeling te verhogen omdat deze app 5 sterren verdient. Strak ontwerp, geen advertenties, goede prijzen voor een upgrade die eigenlijk niet nodig is voor die mensen (zoals ik) die helemaal aan het begin staan in de Japanse wereld. Toch ben ik erg blij dat ik deze app heb gevonden, en ik zal hem graag ondersteunen door de volledige versie te kopen voor de lessen die ik nodig heb. Bedankt voor het geweldige werk!
ik hou zo veel van en hou van
De eerste les is hiragana-tekens, en de volgende springt vooruit met kanji-zinnen, en ik weet niet wat die afbeeldingen betekenen. Ook loopt de app vaak vast.
De benaderingen die deze app gebruikt bij het onderwijzen van Japans, hebben me meer geholpen dan elke andere app die ik heb gebruikt
. 5
HonkiBasic - Learn japanese (includes alphabet) Læring bmr
Endless Fables 2: Frozen Path Aventură zwap
Een van de beste app...
Los de bugs op, want het concept, de informatie en de GUI is geweldig. Er zitten nog steeds bugs in..versie.2.9. Unit 1 zin, basisoefening, de lettergrootte wordt kleiner en kleiner totdat je het niet meer kunt zien.. Ik hoop dat tijdens de update, opgeslagen lessen niet opnieuw hoeven te worden gedownload. Ik gebruik te veel gegevens.
Heel goed.
Geweldige app, maar soms is de uitspraak van bepaalde lettergrepen moeilijk te onderscheiden, zoals pya/bya of ji/di of ka/GA enz. Doe hier iets aan. Bewerken: bedankt voor je antwoord. Ik zal de beoordeling wijzigen omdat ik weet dat je zult doen wat je zei Ga zo door!
Voeg Google- of Facebook-aanmeldingsoptie toe.