Post by johnlynatatar on Mar 15, 2022 15:49:06 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pusselspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pusselspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka spel (många tokens) ▞▞▞
▞▞▞ Pusselspel 2022 version ▞▞▞
Det här är ett väldigt dåligt spel, du laddar inte ner spelet, det är bilder. Mycket trevligt mitt nät är avfall .
Underbart trevligt
reklam för långa
Hur kommer det sig att jag inte kan vända bitarna?
Det här spelet lugnar mig mycket när jag behöver tänka - det här är min hjälpare. När jag biter mig i tungan vänder jag mig till det här spelet och zonar mig ut. Även under möten hjälper det på koncentrationen, då jag inte behöver stirra på folk och dem som läser mina ansiktsuttryck. Jag och mina barn spelar det här - det är den ultimata terapin. Tack till utvecklarna.
Bbbbbbbbrrrrrrraaaaaaa
det här spelet hjälper mig med kreativitet, det är ett strategispel
Det här spelet är fantastiskt, det enda jag skulle ändra är att du skulle kunna byta poeces
Det får dig att gå förbi tiden. Det är ett bra spel där jag inte bara försökte slå mina söners poäng utan även mina egna. Jag spelar bara när jag satt i köer. Det är ett spel som man kan säga "gör vad det står på burken". Så 5 stjärnor som inga klagomål.
bra spel men så mycket reklam
Game Puzzle Strategi hsmq
Av 15 spel dödar de första 5 dig nästan omedelbart och tur att göra 1k nu inte värt att spela längre
Det är löjligt att de ger oss former som gör att vi förlorar oavsett vad
Beroende
Irriterad på reklam
Älskar det här spelet. Mycket beroendeframkallande! Fortfarande lära sig strategier för att optimera poäng!
beroendeframkallande, enkel att spela men kräver eftertanke.
det är fantastiskt att det här spelet är beroendeframkallande och jag är bokstavligen bara imponerad av det, jag har så roligt.
Reklam är irriterande
det var en bra tid och ansträngning du lagt ner för att du är bra på att göra spel du lägger tillräckligt bra på för att det behöver saker som musik nevaeh wintringham ålder 8 skolsal 8 du lägger mycket kraft på det
Jag tror att det är svårare än det ser ut, men det håller mig också igång i timmar och timmar bara jag tänker att jag ska beta den här gången tack så mycket för det här spelet
Har inte spelat mycket
Jag älskar det här spelet så mycket att det är kort och enkelt men är redan beroende av det, tack för att du skapade det här spelet.
Spelet suger
Bästa bästa
Bra spel
Gillade verkligen pusslet. 👍
Många annonser Ingen anpassning Begränsade alternativ
Älskar det här spelet även om jag inte är bra på det än, men jag har bara spelat det i cirka 10 minuter. Fråga mig om en vinst om några dagar lol
Det är väldigt roligt och du måste verkligen koncentrera dig. Det engagerar dig verkligen.
! det är ett bra spel skulle kunna göra med det, annonserna men överlag ett bra spel!
Utmärkt skick för dagen men jag skickar mitt CV tack för din tid och omtanke tack så mycket
Installerade den bara för att få diamanter på ett annat spel
Tasty Blue Laga xmd
Åh många annonser!🤦♀️
Oändligt roligt. Annonser lite jobbigt men beredd att betala det priset för ett gratisspel.
Bra spel lite frustrerande ibland men jag tycker om att spela när jag bara vill ha lite tid att slappna av
Game Puzzle Strategi hsmq
Alltför bara på grund av lägger till att det här spelet blir tråkigt
Mycket roligt! Bra att spela för att döda tiden eller om du har tråkigt! Lite beroendeframkallande också Jag älskar spelljuden. Speciellt när du rensar en linje, får det dig att känna att du verkligen har åstadkommit något!
Alldeles för många annonser för att vara värt spelet